ZPŮSOBY DORUČENÍ
CLICK & COLLECT
JAK TO FUNGUJE
Objednejte si svou novou obuv na www.bata.cz a vyberte si libovolnou prodejnu Baťa, na které si objednané zboží můžete vyzvednout.
VÝHODY TÉTO SLUŽBY:
- Vyzvednutí vaší objednávky nejpozději pátý pracovní den
- Pokud se vámi objednané zboží na vybrané prodejně nenachází, doručíme ho tam pro vás do pěti pracovních dnů!
- Možnost okamžité výměny či vrácení zboží
- Nejste si jistí velikostí? Žádný problém, objednávku můžete ihned bezplatně vyměnit nebo vrátit.
- SMS upozornění o stavu vaší C&C objednávky
- Vše je zcela přehledné! O stavu vaší objednávky vás budeme informovat SMS zprávou.
- Služba C&C je zadarmo
- Celá tato služba doručení je zcela zadarmo! Stačí jednoduše kliknout, nakoupit a tešit sa na vaše nové boty či kabelku.
- Široká nabídka doplňkového zboží sloužícího k péči o Vaši obuv
- Starejte se o Vaše boty, které se vám za to odvděčí pohodlím a vydrží krásné a nepoškozené po dlouhou dobu.
Těšíme sa na vás na našich prodejnách Baťa!
ČESKÁ POŠTA
Doba dodání po celé ČR: následující pracovní den po odeslání zásilky (po dni předání zásilky České poště).
BALÍK DO RUKY (CENA: 99 Kč)
Přijede za Vámi, kam budete chtít. Předem se o tom dozvíte díky SMS nebo e-mailu. Navíc si můžete zvolit, zda Vám bude balíček doručen v dopoledních či odpoledních hodinách. Je-li tato služba dostupná pro Vaše město, se dozvíte v průběhu online objednávky.
Proč je Balík Do ruky tak výhodný?
Můžete si upravit čas nebo způsob doručení prostřednictvím internetu. Česká pošta Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. Ve vybraných lokalitách Česká pošta nabízí volbu odpoledního doručování, které Vám předem telefonicky oznámí poštovní doručovatel. Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty. V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poště.
- Nezastihne-li Vás doručovatel při doručování zásilky na uvedené adrese, upozorní Vás Výzvou na uložení zásilky na poště.
- Výzva, kterou naleznete v poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženu.
- Uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout nebo můžete požádat o opakované doručení zásilky běžnou doručovací pochůzkou na určitý den.
- Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.
BALÍK NA POŠTU (CENA: 89 Kč)
Bude doručen přímo na jednu z 2 600 pošt, kterou si sami vyberete. Vyzvednete si ho, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat.
Proč je Balík Na poštu tak výhodný?
Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám. Sami si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán. Česká pošta Vás informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště. Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.
Aktuální informace o pohybu zásilky zdarma - podle podacího čísla:
- na webové stránce www.ceskaposta.cz, po zadání čísla vaší zásilky do sledování
- na infolince Baťa kontakt 570 000 062 (pracovní dny 8 - 17h)
Víte, že:
- si můžete nechat konkrétní, již uloženou zásilku přeposlat na jinou adresu?
- si můžete nechat již uloženou zásilku přeposlat na jinou poštu v okolí?
- si můžete prodloužit úložní dobu pro vyzvednutí zásilky?
Další podrobné informace naleznete webu České pošty v sekci Služby pro příjemce a adresáty.
Balíkovna (Cena: 79 Kč)
Vyzvedněte si vaši zásilku v jedné z více než 5 000 Balíkoven, sami si vyberete tu, kterou máte nejblíž. V SMS obdržíte kód pro vyzvednutí, který jednoduše vyťukáte do vyvolávacího zařízení na pobočce ČP nebo jej nadiktujete personálu v partnerském obchodě, jenž funguje i jako Balíkovna.
Výhody Balíkovny:
- Čas a místo vyzvednutí si zvolíte sami, nemusíte čekat na doručovatele či běžet na pobočku ČP.
- Vaše zásilka na vás počká 7 kalendářních dní (jak na pobočce ČP, tak u partnerů).
- Zásilku může vyzvednout i třetí osoba, které sdělíte kód a jméno příjemce.
PPL (CENA: 119 KČ)
Doba dodání po celé ČR: následující pracovní den po odeslání zásilky (po dni předání zásilky PPL)
Aktuální informace o pohybu zásilky získáte zdarma vyplněním podacího čísla
- na webové stránce www.ppl.cz , po zadání čísla vaší zásilky do sledování
- na infolince Baťa kontakt 570 000 062 (pracovní dny 8 - 17 h)
Informace ke službě: Expresní doručení zásilky se zavoláním
- Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
- Zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík si můžete vyzvednout na nejbližším Parcelshopu PPL. Informaci ohledně možnosti vyzvednutí zásilky v Parcelshopu dostanete formou SMS.
- V určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete níže).
Víte, že?
- Objednávku na dobírku můžete zaplatit hotově nebo platební kartou? Řidič má mobilní terminál a kartu přijme.
Převzetí a reklamace
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
- O správném postupu při řešení reklamací se informujte na lince Baťa kontakt 570 000 062
Ve vybraných lokalitách lze využít možnosti večerního doručení v časovém intervalu 17-21 hod. Jsou to tyto:
Město | PSČ od | PSČ do | Samostatná PSČ | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Brno
|
600 10 | 647 00 | 655 02 | 656 91 | 658 05 | 658 56 | |||
České Budějovice
|
370 01 | 370 21 | |||||||
Hradec Králové
|
500 01 | 500 12 | 501 01 | 503 01 | 503 02 | 503 11 | 503 21 | 503 32 | 503 41 |
Liberec
|
460 01 | 460 20 | 461 77 | 463 02 | 463 03 | 463 11 | 463 12 | ||
Olomouc
|
770 02 | 779 00 | 783 01 | 783 02 | 783 71 | ||||
Ostrava
|
700 02 | 730 01 | |||||||
Pardubice
|
530 01 | 530 20 | 530 78 | 531 41 | 532 15 | 532 31 | 533 01 | 533 31 | 533 33 |
533 51 | 533 54 | ||||||||
Plzeň
|
301 00 | 328 00 | |||||||
Praha
|
100 00 | 199 99 | |||||||
Ústí nad Labem
|
400 03 | 400 20 | 400 01 | ||||||
Zlín
|
760 01 | 760 07 | 763 02 | 763 11 | 763 14 |
PPL Parcelshop (cena: 79 Kč)
Pohodlnější forma doručení vaší objednávky. Díky PPL Parcelshopům si sami zvolíte, kam vám bude objednávka doručena a kdy si ji vyzvednete. Vybrat si můžete z téměř 3 200 výdejních míst po celé ČR.
Výhody Parcelshopu:
- Zásilka na vás bude čekat po dobu 7 dní od doručení SMS/e-mailu s pokynem k vyzvednutí.
- V případě, že nemáte čas či nestíháte, můžete poskytnou PIN třetí osobně, která za vás zásilku převezme.