NAKUPOVÁNÍ V E-SHOPU
1. OBJEDNÁNÍ
Zboží lze prostřednictvím zásilkové služby Bata Home objednat v katalogu na e-shopu, na telefonní lince Baťa kontakt 570 000 062, nebo přímo na prodejnách Baťa ČR. Objednání je ve všech případech pro objednatele závazné. Baťa, akciová společnost nezaručuje, že objednané zboží je v okamžiku objednání dostupné. V případě nedostupnosti zboží z objednávky nelze zajistit náhradu jiným zbožím. Každý objednatel má právo být o průběhu vyřízení objednávky informován informačním kanálem (email, SMS), který si zvolí. Informace o průběhu objednávky lze získat také na lince Baťa kontakt 570 000 062.
2. DODÁNÍ
Objednané zboží bude prodejnou zasláno prostřednictvím zvoleného dopravce na uvedené jméno a adresu objednatele v rámci České republiky. Objednávka bude vyřízena bez zbytečného odkladu a doručena nejpozději do 5 pracovních dnů. Zásilka bude obsahovat objednané zboží a prodejní doklad včetně záručního listu. V případě vícepoložkové objednávky mohou být jednotlivé položky expedovány z různých míst.
Objednatel souhlasí s využitím uvedených osobních údajů pro potřeby kontaktu a doručení zvoleným dopravcem.
V případě dopravy PPL Expresní doručení je možné pro vybrané oblasti zvolit večerní doručení.
3. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
Cena za doručení jedné objednávky je nezávislá na počtu objednaných kusů a řídí se platným ceníkem služby Bata Home uvedeným zde.
Členové Baťa klubu jsou pro přiznání výhod povinni uvést během objednávkového procesu platné číslo Baťa klub karty a PIN, nebo se přihlásit platným uživatelským jménem a heslem. Na zboží objednané zásilkovou službou Bata Home lze použít pouze slevy pro tento způsob objednání určené. Před objednáním se informujte u personálu prodejny, na e-shopu, nebo na lince Baťa kontakt 570 000 062.
Platbu za objednané zboží je možné provést následujícími způsoby:
- Dobírkou při dodání zboží – platba dobírkou je zpoplatněna 29 Kč (nevztahuje se na členy Baťa klubu v úrovni Deluxe, Platinum).
- Jinou platební kartou Jak platit kartou?
Přítomnost log Verified by Visa kartové asociace Visa a MasterCard Secure Code kartové asociace MasterCard zaručuje bezpečnou platbu v našem internetovém obchodě.
4. VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE
Pokud objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, může jej zákazník během 60 dní po převzetí vrátit v kterékoliv prodejně Baťa v České republice, nebo jej zaslat na vlastní náklady zpět na adresu odesilatele. Do balíku nezapomeňte přiložit prodejní doklad a vytištěný vratkový formulář. Tento postup je v souladu s § 1829 odst. 7 občanského zákoníku.
Vracené zboží nesmí být poškozeno, musí být předáno včetně všech původních obalů a kupního dokladu. Místo vámi vráceného zboží si budete moci vybrat jiné zboží v odpovídající hodnotě, případně vám do 14 dní od nákupu vrátíme finance hotově nebo zpět na platební kartu. V případě vrácení zboží v době delší, než 14 dní vám místo finanční částky nabídneme výměnu zboží či refundaci prostřednictvím ověřovaných šeků, které lze využít v jakékoliv naší prodejně po dobu jednoho roku.
Reklamace takto objednaného zboží se řídí platným reklamačním řádem uvedeným zde.
5. OSTATNÍ
Zásilková služba Bata Home se nevztahuje na zboží v likvidaci.
Všeobecné obchodní podmínky společnosti Baťa naleznete zde.