Zákaznický servis +420 570 000 062
  • Prodejny
  • Kontakt
  • Newsletter
  • Baťa klub
Baťa
  • Hledat
  • Můj účet
    • Přihlásit se
    • Soupis
  • Oblíbené 0
  • Prodejny
  • 0 Kč 0
  • Novinky
    Zobrazit všechny produkty
    Ženy
    Muži
    Děti
    Kabelky
    Doplňky
  • Ženy
    Zobrazit všechny produkty
      • Novinky
      • Nejprodávanější
      • Slevy
      • Klubové ceny
    Kategorie
    Sandály
    Pantofle
    Baleríny
    Lodičky
    Mokasíny
    Polobotky
    Tenisky
    Slip - on
    Kotníkové boty
    Žabky
    Domácí obuv
    Holínky
    Extra široké boty
    Zdravotní obuv - MEDI
    Kozačky
    Sněhule
    Všechny dámské boty
    Inspirace
    Comfit
    Česká obuv pro ni
    Nový pohled na tenisky
    Pondělí z barevnějšího úhlu
    Značky
    Baťa
    Comfit
    Gabor
    Högl
    North Star
    Power
    Skechers
    Vagabond
    Weinbrenner
    Všechny značky
  • Muži
    Zobrazit všechny produkty
      • Novinky
      • Nejprodávanější
      • Slevy
      • Klubové ceny
    Kategorie
    Sandály
    Tenisky
    Slip - on
    Mokasíny
    Polobotky
    Pantofle
    Domácí obuv
    Žabky
    Extra široké boty
    Zdravotní obuv - MEDI
    Kotníkové boty
    Zimní boty
    Všechny pánské boty
    Inspirace
    Comfit
    Česká obuv pro něj
    Značky
    Adidas
    Baťa
    Bugatti
    Comfit
    Conhpol
    Fluchos
    North Star
    Power
    Weinbrenner
    Všechny značky
  • Děti
    Zobrazit všechny produkty
      • Novinky
      • Nejprodávanější
      • Slevy
    Holky
    Pro nejmenší děti
    Baleríny
    Tenisky
    Kotníkové boty
    Kozačky
    Zimní boty
    Holínky
    Domácí obuv
    Cvičky
    Všechny boty
    Kluci
    Pro nejmenší děti
    Sandály a pantofle
    Tenisky
    Kotníkové boty
    Domácí obuv
    Holínky
    Zimní boty
    Všechny boty
    Inspirace
    Do školky, školy i města - holky
    Do školky, školy i města - kluci
    Na hřiště i do přírody - holky
    Na hřiště i do přírody - kluci
    Dětská obuv vyrobená v Česku
    Značky
    Baťa
    Bubblegummers
    Bullboxer
    Coqui
    Froddo
    Geox
    Mini B
    North Star
    Všechny značky
  • Kabelky
    Zobrazit všechny produkty
      • Novinky
      • Nejprodávanější
      • Slevy
      • Klubové ceny
    Kategorie
    Malé kabelky
    Střední kabelky
    Velké kabelky
    Kabelky přes rameno
    Kožené kabelky
    Všechny kabelky
    Značky
    Baťa
    Bugatti
    Gabor
    Högl
    Power
    Všechny značky
  • Doplňky
    Zobrazit všechny produkty
      • Novinky
      • Nejprodávanější
      • Slevy
    Kategorie
    Batohy
    Bundy
    Čepice a klobouky
    Deštníky
    Opasky
    Ostatní
    Pánské tašky
    Péče o obuv
    Peněženky
    Ponožky
    Punčochové zboží
    Rukavice
    Šátky a šály
    Školní batohy
    Sluneční brýle
    Spodní prádlo
    Stélky do bot
    Tašky na notebook
    Tkaničky
    Zavazadla
    Všechny doplňky
    Značky
    Affenzahn
    American tourister
    Baťa
    Beckmann
    Belmil
    Bugatti
    Collonil
    Geox
    Hogl
    Joma
    Junek
    Mini B
    Samsonite
    Všechny značky
  • Slevy
    Zobrazit všechny produkty
    Ženy
    Muži
    Děti
    Kabelky
    Doplňky
    • Můj účet
      • Přihlásit se
      • Soupis
    • Oblíbené 0
    • Přihlásit se
    • Soupis
    • Prodejny
    • Kontakt
    • Newsletter
    • Baťa klub

Doprava zdarma od 499 Kč

Vyzvednutí a výměna na prodejně

Vrácení do 60 dní

Časté dotazy
Menu
  • Aktuality
  • Baťa klub
  • Společnost Baťa
  • Nakupování
  • Vše o obuvi
  • Právní doložka
  • Časté dotazy
  • Dokumenty
  • Kontakt
  • Poradna
  • Technologie

Nejčastější dotazy

Baťa klub

  • Jak se mohu zaregistrovat do Baťa klubu?

    Zaregistrovat se můžete v kterékoliv prodejně Baťa nebo vyplněním online formuláře. Při registraci na prodejně dostanete svou Baťa kartu ihned. Pokud zvolíte registraci online, svou kartu si po dokončení registrace můžete vyzvednout v kterékoliv prodejně Baťa.

  • Jak se přihlásím online do svého účtu?

    Do svého účtu se jednoduše přihlaste přímo na klub.bata.cz pomocí e-mailu a hesla, které jste si zvolil(a) během registrace. Pokud byste měl(a) se zadáním hesla nebo přihlášením do svého účtu problém, můžete si nechat zaslat nové heslo na váš registrovaný e-mail (odkaz „Zapomněli jste heslo?“).

  • MOHU SE DO SVÉHO ÚČTU PŘIHLÁSIT POMOCÍ ČÍSLA KARTY A PINU?

    Ne, tento způsob přihlášení není možný. Do online klubového účtu je možné se přihlásit pouze pomocí e-mailové adresy a hesla.

  • Kdy obdržím za nasbírané body poukázky na slevu?

    V okamžiku dosažení úrovně SILVER získáte ihned na e-mail poukázku na slevu v hodnotě 100 Kč. Poukázky při dosažení vyšších úrovní členství (včetně Platinových poukázek) vám zašleme e-mailem za 46 dnů od dosažení dané vyšší úrovně.

  • Jakým způsobem můžu uplatnit své poukázky za nasbírané body?

    Poukázky můžete uplatnit v kterékoliv prodejně i při nákupu v e-shopu. Sleva se vztahuje na veškerý sortiment. V případě uplatnění v prodejně zneplatníme poukázku pro nákup v e-shopu (a naopak). Pro uplatnění poukázky v prodejně předložte kód dané poukázky (ten je uveden v e-mailu nebo ve vašem online účtu). Kód poukázky je možné předložit vytištěný nebo v elektronické podobě, popřípadě obsluze nadiktovat. Pro uplatnění poukázky v e-shopu se přihlaste do svého účtu před dokončením objednávky a označte poukázky, které chcete uplatnit.

  • Je možné načíst dodatečně body za nákup?

    Dodatečně si můžete zažádat o načtení bodů do jednoho měsíce od nákupu. Zašlete naskenovaný nákupní doklad spolu s číslem Vaší Baťa karty e-mailem na kontakt.cz@bata.com.

  • Kde mohu změnit své osobní údaje?

    Změnu údajů můžete provést po přihlášení do vašeho účtu v sekci “Osobní údaje”.

  • ZTRATIL(A) JSEM SVOJI BAŤA KARTU. JAK ZÍSKÁM NOVOU?

    Novou kartu si můžete vyzvednout v kterékoli prodejně. Na základě vaší identifikace (e-mailová adresa nebo jméno, příjmení a adresa) vystavíme k vašemu účtu novou kartu a tu vám předáme ihned v prodejně.

  • Můžu vrátit nebo vyměnit nevyhovující zboží, případně kde?

    Nevyhovující a nenošené zboží můžete do 60 dnů od převzetí či zakoupení vyměnit nebo vrátit v kterékoliv prodejně.
    Při vrácení zboží v prodejně Vám vyplatíme hotovost, v případě platby kartou Vám částku vrátíme zpět na kartu. Podrobné informace najdete zde.
    Pokud ve svém okolí naši prodejnu nemáte, zašlete zboží spolu s průvodním dopisem a nákupním dokladem na adresu prodejny, která vám zboží posílala (adresa je uvedena na faktuře vlevo nahoře, pod adresou dodavatele, uveďte prosím i název naší společnosti “BAŤA, akciová společnost”). Částka vám poté bude zaslána poštovní poukázkou, případně na účet.

Služby zákazníkům

  • Zakoupil jsem nekvalitní obuv a prodejní organizace se nepostavila k této záležitosti čelem. Rozhodl jsem se tedy vyhledat pomoc soudního znalce v oblasti obuvi. Můžete mi, prosím, poskytnout kontakt na osobu, která se touto problematikou zabývá?

    V naší firmě působí i soudní znalec, který Vám vyjde vstříc. Jedná se o Martina Ševčíka
    Telefon: +420 570 000 062
    Adresa: Baťa a.s. , Dlouhá 130, 762 22 Zlín

  • Ve Vaší prodejně se mi líbí 1 vzor obuvi. Mám však nestandartní velikost nohy. Mám šanci je zakoupit v odpovídající velikosti?

    U prodávajícího personálu si zjistěte artikl Vámi vybrané obuvi a zda se tato obuv vyrábí ve Vámi požadované velikosti. Poté zavolejte na Baťa kontakt (570 000 062), kde Vám operátorka sdělí, zda se tento artikl ve Vaší velikosti nachází v některé z prodejen Baťa. Pokud ano - lze se dohodnout a obuv doručit na dobírku.

  • Potřebuji si nechat opravit obuv, ale v našem městě není opravna obuvi.Jak mám postupovat?

    Obuv zaneste na kteroukoliv prodejnu Baťa a.s. Obuv bude k opravě zaslána a poté vrácena na prodejnu, kde byla obuv k opravě přijata.

Reklamace

  • Jak dlouhá je záruční lhůta pro uplatnění reklamace?

    Lhůta pro uplatnění reklamace je 24 měsíců. Tato záruční doba se vztahuje na veškeré zboží zakoupené od 1. ledna 2003. Na zboží zakoupené před tímto datem se vztahuje ještě záruční doba pouze 6 měsíců.

  • Musí obuv vydržet po celou dobu záruční lhůty?

    Záruční doba a životnost zboží jsou různé pojmy. Životnost zboží je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním používání může být životnost kratší než záruční doba. Např. při intenzivním užívání se i podešev obvyklé kvality opotřebuje rychleji než při občasném použití - životnost podešve a tím i obuvi je tedy v tomto případě kratší než záruční doba. Také nedostatečná údržba nebo používání obuvi k nevhodnému účelu podstatně zkracuje její životnost.

  • Je možné obuv reklamovat v jiné prodejně než tam, kde jsem obuv zakoupil/a?

    Ano, obuv zakoupenou v prodejně Baťa můžete reklamovat v kterékoliv z našich prodejen v ČR nebo přímo v sídle společnosti.

  • Co vše je potřeba k uplatnění reklamace?

    Reklamační řízení může být zahájeno, jestliže zákazník předloží kompletní reklamované zboží a prokáže nákup reklamovaného zboží v prodejně Baťa - nejlépe nákupním dokladem. Zboží musí být řádně vyčištěno (u obuvi i podešev), zbaveno veškerých nečistot a hygienicky nezávadné.

  • Musím obuv reklamovat ihned po projevení vady?

    Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada projeví. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace.

  • U obuvi, kterou jsem si zakoupil/a, se odlepila podrážka a boty jsou ještě v záruční lhůtě. Chtěl/a bych si nechat obuv opravit. Jak dlouho bude tato oprava trvat?

    Při výskytu odstranitelné vady má zákazník právo, aby byla vada bezplatně, včas a řádně odstraněna. Společnost Baťa vadu odstraní bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

  • V prodejně jsem si vybral/a moc pěkné boty. Je na nich malý flíček, ale boty jsou, bohužel, úplně poslední, jiné nemají. Dostanu nějakou slevu, když si je přesto koupím?

    Ano, vedoucí prodejny má právo v případě estetických nedostatků poskytnout přiměřenou slevu z ceny zboží.

Dětská obuv

  • Jsou vhodné pro celodenní nošení na ven sportovní botasky pro děti?

    Věkovou kategorii dětí můžeme rozdělit na dalších několik podkategorií, dle vývinu dětské nohy. Jinou obuv potřebuje batole, jinou dítě předškolního věku, jinou školák. V žádném případě nesmí dítě do 3 let nosit jinou než usňovou kotníkovou obuv. To se doporučuje i u dětí předškolního věku, protože jen těžko můžeme stanovit přesnou hranici konce největšího vývinu dětské nohy, která průměrně končí 3. rokem věku dítěte. Pro školní věk se taktéž sportovní obuv na celdenní nošení nedoporučuje. Dítě by mělo nosit do školy kvalitní vycházkovou obuv z přírodní usně. Až v období starších školáků by se dala tolerovat sportovní vycházková usňová obuv, která je k tomuto účelu přizpůsobena. Sportovní obuv jako taková je určena pouze pro volný čas, sport a na hřiště.

  • Syn má velikost nohy 22. Může nosit boty velikosti 24?

    Vycházkovou i sportovní obuv by měl mít větší pouze o tzv. velikostní nadměrek 10 - 13 mm, což je asi o 1 číslo. U sportu se nedoporučuje těsná obuv, tzv. akorát. Stará ševcovská rada zní: "raději delší a užší". Přitom "užší" se týká objemu přes prstní klouby nikoliv ve špici. Žádná obuv se nepoddá do délky a pouze obuv z přírodních materiálů povolí do určité míry do šířky.

  • Dědit boty - ano či ne?

    V žádném případě se z hygienických a zdravotních důvodů nedoporučuje! Možnost přenosu plísní, ekzémů a jiných kožních onemocnění.

  • Jsou dětské boty od Bati také certifikované pro zdravotní nezávadnost? Pokud ne, jsou zdravotně nezávadné?

    Veškerá obuv do 3 let věku dítěte nabízená v prodejnách Baťa je v plném soulasu se zněním vyhlášky č.84/2001 Sb., o hygienických požadavcích na hračky a výrobky pro děti ve věku do 3 let. I ostatní dětská obuv samozřejmě odpovídá obvyklé jakosti a je tedy zdravotně nezávadná.

  • Je při nákupu dětské obuvi vždy přítomen příslušný odborník?

    Ano, náš personál je schopen poradit, jaká je pro dítě vhodná obuv, protože je pravidelně proškolován.

  • Do kdy a zda nosit kotníkovou obuv - především u dítěte?

    Do 8 let věku dítěte se tvoří skelet nohy a do této doby by mělo dítě nosit kotníkovou obuv z pevných materiálů. Tato obuv dětskou chrupavčitou nohu zpevňuje. Kotníková obuv je však vhodná v kterémkoliv věku.

  • Na trhu není vždy k dostání celokožená obuv. Jak může ohrozit dítě nošení bot z umělých materiálů?

    Na českém trhu je skutečně nedostatek dětské obuvi, ale rozhodně nelze tvrdit, že není vždy a že nelze sehnat "celokoženou" obuv. Obuv z umělých materiálů je neprodyšná, vytváří se rychleji plíseň a jiná kožní onemocnění. Obuv pro nejmenší děti do 3 let nesmí být nikdy plně zhotovena ze syntetických materiálů s výjimkou účelové obuvi (např. holínky). Smí se použít useň, textil a syntetické materiály, které mají normou stanovenou propustnost pro vodní páry. Ze syntetických materiálů a koženek je dovoleno vyrábět pouze obuv sandálovou či obuv otevřených střihů.

  • Mé dítě má od malička plochou nohu. Co mohu pro zdravý vývoj jeho nohou udělat?

    Lidská noha začíná být čitelná kolem 1. roku věku dítěte. Již v této chvíli je třeba začít nebo připravit se na léčbu ortopedických vad. Krom nákupu vhodné obuvi a ortopedických pomůcek je třeba navštívit též odborného lékaře - ortopeda.

  • Poznám už u svého miminka, že bude mít sklon ke vzniku ploché nohy?

    Dětskou nohu nemůžete pokládat za zmenšenou kopii nohy dospělého člověka, jak po stránce anatomické, tak fyziologické. Kostru nohy dítěte totiž tvoří převážně měkké a poddajné chrupavky, nožní klenba se vyvíjí mnohem později. Zatím jsou jen kosti nožičky vašeho dítěte pokryty silným tukovým polštářem. Opticky se tedy může zdát, že chodidlo má zcela plochý tvar, ale jde skutečně jen o tukový polštářek, který nohu chrání před prochladnutím nebo přetěžováním. Jak tukové polštářky postupně mizí, objevují se klenby i na povrchu nohy. Tento proces inovace tukového polštáře bývá ukončen až ve věku kolem 6 až 7 let.

  • Jak dlouho zůstává dítěti typický tvar nožiček do "o"?

    Nejen v době po porodu, ale mnohdy i tehdy, kdy děti podnikají své první krůčky, mají jejich nohy skutečně tvar písmene “o”. Během dalších dvou nebo tří let se často mění na tvar písmene x. Ale vše je obvykle jen otázkou dalšího vývoje. Kolem šestého roku věku dítěte už se nohy většinou rovnají, a pokud máte stále pocit, že s tvarem nohou vašeho dítěte není všechno úplně v pořádku, na vině může být nedostatek vitaminu D nebo dědičná dispozice.

  • Je běhání naboso zdravé?

    Noha dítěte potřebuje pro dobrý vývoj úplnou volnost a možnost trvalého procvičování nožní svaloviny. Proto by kojenci a batolata měli zůstat neobuti co nejdéle, aby jejich nožky měly dostatek volnosti pro procvičování svalstva. Zásadně nebraňte dětem v běhání naboso po přírodním terénu, jako je například tráva a písek, doma jim umožněte pohyb naboso nebo jen v ponožkách po měkkém koberci. V žádném případě by se však malé děti neměly pohybovat po tvrdých, nebo studených podlahách. Četné výzkumy biomechaniky chůze batolat potvrdily, že děti v tomto období nejlépe drží rovnováhu, pokud jsou bosé, tzn. že obuv v tomto věku slouží pouze jako ochrana, nikoliv jako opora. Nechte tedy děti pohybovat se zcela podle jejich uvážení. Ať poskakují, chodí po špičkách nebo po patách, přelézají překážky. Samy sobě tak ordinují tu nejlepší rehabilitaci pro správný vývoj nohou.

  • Kdy mám vlastně svému dítěti koupit první botičky?

    Dnešní mladé maminky začínají s obouváním zbytečně brzy. První obuv s klidem kupte dítěti až tehdy, když začíná trávit převážnou část dne na vlastních nohou a především, začíná-li chodit ven. Odpověď může být různá - od 6 až do 13 měsíců, nebo i později. Obouvejte jim ale takové botičky, které jsou dostatečně prostorné v prstní části, vyrobené z měkké usně nebo textilu, vybavené ohebnou, pružnou, ale tvarově stálou podešví a mají nízký, ale do plochy co nejširší podpatek. Pro nejmenší děti je vhodná obuv kotníčkového střihu, šněrovací nebo uzavíraná na sponu nebo suchý zip. Patní část svršku u dětské obuvi musí být vyztužena tuhým opatkem. Pro teplé letní dny, ale i jako domácí přezouvací obuv, jsou nejvhodnější usňové nebo textilní sandálky. Jinak by dítě optimálně mělo mít během roku k dispozici 4 - 6 párů bot. Jeho nožička se totiž mění v průměru o dvě až tři čísla ročně.

Zdravotní problémy a obouvání

  • Mám příčně plochou nohu. Je nutné navštívit ortopeda nebo stačí zakoupit srdíčko, vložky apod.?

    Přední nožní klenba slouží jednak k ochraně cév a nervů v plosce nohy, jednak dává noze elastičnost při chůzi i skoku, běhu, tanci apod. Proto je lépe řešit tento problém s ortopedem, který určí míru plochonoží a zda k léčbě stačí pouze srdíčko nebo je potřeba přizpůsobit obuv vzhledem k onemocnění.

  • Jak vznikají patní ostruhy? Dají se odstranit?

    Ostruha narůstá na spodní straně kosti patní. Onemocnění často provází plochovbočenou nohu nebo nohu vyklenutou. Chodidlo se při zatížení prodlužuje a tím vzniká trvalé přetížení svalového úponu a především plantární aponeusrosy. Vznikají v něm negativní změny, do nichž se ukládá vápno. Uložené vápenaté soli se později přestavují v kost. Ostruhy v noze trvale zůstavají a jejich odstranění je možné pouze chirurgicky. Většina ostruh vzniká mezi 40. - 60. rokem života.

  • Mám cukrovku a potřebuji zdravotní obuv MEDI, bohužel jste na e-shopu neměli mnou požadovaný a osvědčený vzor. Seženu tuto obuv i v jiných prodejnách?

    Námi vyráběnou zdravotní obuv MEDI můžete zakoupit i na e-shopu firmy MTE, která je naším výhradním distributorem.

Ostatní dotazy

  • Jaký je rozdíl mezi usní a povrstvenou usní?

    Povrstvená useň je vyrobena tak, že na seštípnutou useň se nanese vrstva plastu. Dle výšky vrstvy můžeme určit, zda se jedná ještě o materiál spíše usňový nebo již syntetický. Obecně však má tento materiál tyto vlastnosti: je tužší, nepropouští vlhkost, déle si udrží nepoškozený vzhled a tvar a snadněji se udržují. Zatímco useň má tyto vlastnosti: je poddajnější, přizpůsobuje se tvaru nohy, propouští vlhost jak z obuvi tak do obuvi (není vodotěsná!), je náročnější na údržbu, z hlediska zdravotního je useň považována za nejvhodnější materiál používaný na obuv.

Otevírací doba prodejen

  • Kde se mohu dozvědět otevírací dobu mé prodejny Baťa?

    Nejlépe na Baťa Webu v sekci Kde nás najdete, jinak volejte Baťa kontakt 570 000 0627.

Web - různé

  • Vážení, na vašich nových stránkách nepřečtu téměř ani slovo, písmo je strašlivě malé. Můžete mi poradit?

    Jediné co musíte udělat, je zvětšit si písmo ve vašem prohlížeči (např. v IE - Zobrazit->Velikost textu->Střední), nebo pokud máte myš s kolečkem stiskněte Ctrl a rolujte kolečkem na požadovanou velikost.

Pokud byste měl(a) jakékoliv dotazy, zavolejte nám v pracovních dnech mezi 8 a 17 h na číslo +420 570 000 062 nebo nám pošlete e-mail na kontakt.cz@bata.com.

  • doprava zdarma
    od 499 Kč
  • vyzvedněte si
    svou objednávku
    na prodejně
  • snadná výměna
    na prodejnách
    zdarma
  • vrácení zboží
    do 60 dní
  • přihlaste se
    online ke svému
    Baťa klub účtu

Služby
zákazníkům

  • Aktuality
  • Prodejny
  • Rychloopravny
  • Newsletter
  • Kontrola objednávky
  • Kontakt
  • Nejčastější dotazy
  • Výměna a vrácení zboží

Průvodce
nákupem

  • Tabulka velikostí
  • Způsoby doručení
  • Obchodní podmínky
  • Cookies
  • Zásady zpracování
    osobních údajů

Společnost

  • Základní fakta
  • Historie
  • Kariéra
  • Baťa v Evropě
sledujte nás
© 2022 BATA BRANDS
plaťte online